Курс лекцій: «Експлуатація енергетичного обладнання»

Гр. ТС-61.  4 к. Всього 17 осіб.

12,03.2020. Лекція 18.

Динаміка і міцність турбоагрегатів. Умови роботи елементів турбомашин та критерії міцності. Міцність робочих лопаток. Види впливів на робочу лопатку. Розтягування робочих лопаток. Вигин робочих лопаток. Вплив зв′язків на напруження від вигину в робочих лопатках. Міцність хвостових з′єднань робочих лопаток.

Література: [1]. С. 439 – 450..

Завдання на СРС: Вплив параметрів пари на склад відкладень в проточній частині парової турбіни  [1 – с. 516 – 519; 2  – с. 552 – 572; 3 – с. 339 – 340; 4 – 70 – 106; 124 – 134; 5 – с. 125 – 137; 6 – с. 308 – 324; 9 – с. 204 – 220].

Розміщені матеріали в Кампусі та відправлені на E-mail груп

Прошу вивчити в режимі on-line.

Запитання можна надсилати через E-mail, Кампус.

 

17,03.2020. Лекція 19.

Коливання і вібраційна надійність робочих лопаток. Власні частоти і головні форми коливань робочих лопаток. Власні частоти і головні форми коливань пакетів. Вплив обертання на власні частоти. Динамічні напруги в робочих лопатках при резонансі.

Література: [1]. С. 452 – 472.

Завдання на СРС: Характеристики повітряної та гідравлічної щільності конденсатора. [2 – с. 190 – 241; 4 – с. 204 – 242; 7 – с. 146 – 151; 9 – с. 49- 76].

Розміщені матеріали в Кампусі та відправлені на E-mail груп

Прошу вивчити в режимі on-line.

Запитання можна надсилати через E-mail, Кампус.

 

17,03.2020. Лекція 20.

Міцність роторів. Кручення роторів. Вигин ротору під дією власної ваги. Міцність дисків, що обертаються.Стійкість дисків проти утворення тріщин в умовах дії корозійного середовища. Утворення тріщин в роторах низького тиску в зонах фазового переходу. Довготривала міцність суцільно кованих роторів. Термічна утомлюваність роторів.

Література: [1]. С. 473 – 494.

Завдання на СРС: Фактори, що впливають на якість деаерації пари в деаераторі. [1 – с. 541 – 545; 2  – с. 583 – 600; 3 – с. 339 – 340; 4 – с. 261 – 271; 271 – 282; 5 – с. 162 – 185; 7 – с. 86 – 98; 134 – 142; 163 – 164; 9 – с. 77 – 100; 122 – 129].

Розміщені матеріали в Кампусі та відправлені на E-mail груп

Прошу вивчити в режимі on-line.

Запитання можна надсилати через E-mail, Кампус.